onsdag 25 februari 2009

Hälften klara!


Kort på tjejerna när de båda är ca 1.5 år... Mina prinsessor!

Sitter och skriver adresser på inbjudningskorten.... Har hunnit hälften ungefär! Får ta en paus nu, för har två tjejer som plötsligt ville hjälpa till... Vill ju inte ha kladdiga fingrar på korten....


Jobb ikväll igen men imorgon är jag ledig! Ska bli skönt! Vet inte vad vi ska hitta på men känner för att åka iväg och fika/leka hos någon. Vill inte bara sitta hemma hela dagen. Får se vad det blir!




Dax att ta itu med tvätten *ler*




3 kommentarer:

Ida sa...

Ja vad roligt :) Ondag 18.00 kram

Ida sa...

hej :) har du en ådan tol hjlper jag mer n grna till :D

Ida sa...

hej sara .jag får erkänna jag glömde av det eller inte att det var utan vilken datum .fy skämms på mig. man vet inte vilken datum det är längre ju när man gr hemma o är arbetslös.vi får se en annan dag utan party :D kramar.