tisdag 17 februari 2009

Sara funderar...

Är blogspot amerikanskt?
Nu är det ju tisdag men inte enligt blogspots räkning, då är det fortfarande den 16/2... Märkte detta i går, har aldrig tänkt på det innan...

Lovisa hade en svacka igår em när hon var jättehängig och hade ont i magen. Då blev jag lite orolig igen för det liknade Mollys tillstång i fredags. Jag "tvingade" i Lovisa riskaka och blåbärssopaa vid 18 tiden och hon piggande till! Skönt! Hon satt i mitt knä och åt sakta medans jag försökte förklara att magen behövde maten och kropppen oxå för att hon skulle bli pigg.

Så jag hoppas att vi får en bättre dag idag och att Lovisa börjar orkar leka lite, hon har ju bara legat på soffan sen i fredags.
Molly mår bra o håller som bäst på att klättra upp i mitt knä. Hon vill gääärna vara med och trycka på tangentbordet *ler*

kram

1 kommentar:

Ida sa...

wilma rör jämt datorn och för stör alla inställinngar. Då blir man iriterad :P Men mitt eget fel att ha uppe datron.