måndag 9 februari 2009

Se upp i backen!

Hej på er!
Tyckte att detta kortet på tjejerna blev så härligt så jag ville dela med mig med er alla!
Trots att jag inte alls tycker vi behöver mera snö nu och längtar efter våren så är det roligt för tjejerna att få lite snö att leka i! Har även försökt oss på en snögubbe men blev väl så där bra... snöhög är nog en bättre benämning på resultatet *S*
Idag har Emelie varit här i stort sett hela dagen! Tycker både jag och töserna om! *ler* Förutom pulka åkning har hon hjälpt till med om-möblering av storarummt + storstädning i lekrummet!
Lite senare idag åker jag och Lovisa iväg på Lovisa gymnastik, då ska Emelie passa Molly! Skönt, för Molly tycker inte det är kul att sitta still o kolla på när syrrna gympar. Hon vill ju vara med! Å det förstår man ju men hon är ju för liten än! Tommy möter upp, o då ska jag passa på att simma i en halvtimma innan det är dags att åka hem vid 17.30 tiden.

Vågen var mkt snällare idag, -2.2 kg sen förra veckan! Så nu är det -6.4kg allt som allt sen i början av januari. Får jag vara nöjd med tror jag...

Iveckan var jag, mamma och "min" sömmerska Ninni och köpte tyg till brudklänningen! Är så supernöjd med tygerna vi hittade. Eftersom Tommy inte ska se mig innan bröllopet avslöjar jag inte mer här... men jag är så otrologt nöjd med tyg och hur klänningen ska se ut!
Hela huvudet är sprängfullt med tankar omkring bröllopet nu! Är ju en hel del att tänka på. Kunde inte somna igår kväll, allt gick bara runt! *S*
Tommy fixade förövrigt sin utstyrsel i lördags. Han hyr sina kläder. Det enda jag vet är att det är svart men han vill heller inte avslöja hur han kommer att se ut! Mkt spännande!

På torsdag ska jag ha Lingon & Blåbär party igen. Så ikväll ska jag baka frallor och muffins tänkte jag, hinner inte senare i veckan.

Nu ska jag se om Molly har somnat och har hon det så ska jag ut i snön med Lovisa och Emelie igen innan det är dags för mellanmål!

kram på er!

1 kommentar:

Ida sa...

Ja skönt må bättre. :)
Kul att du gått ner i vikt så mycket.Vad duktig du är.Det syns jätte tydigt på dig när jag såg dig i veckan.Jag vill med lyckas gå ner.HUr gör du???