måndag 16 februari 2009

Ny vecka!


Kort från i lördags. när Molly precis kommit hem från sjukhuset... Trötta, trötta tjejer


Tjejerna verkar lite piggare idag. Lovisa hade ju feber både lördag + söndags men idag känns hon sval. Nu ligger dom båda på soffan igen, visserligen och kollar Tv men det brukar de ju göra på morgonen.

Lovisas mage är väl inte riktigt hundra än, hon var på toa inatt och det var löst. Får se hur Mollys blöja ser ut sen.

Jag var och jobbade igrå och vad händer då? Jo, magsjuka... 4 gånger tog jag hand om mera kräk... Stackars! Kunde inte hjälpa att tänka att nu måste jag ju åka på det. Jag har haft sån tur och klarat mig undan tjejernas bakterier och kan väl inte ha sån tur att jag slipper detta med. Men det märker jag idag el imorgon...
Skulle åkt till högskolan och jobbat med vårat grupparbete idag... men det missar jag och det är väldigt tråkigt men tyvärr inget att göra åt...
Dags för frukost!
kram

Inga kommentarer: