onsdag 9 maj 2012

Vårregn!

Ja, regnar gör det idag men det behövs väl så att allt får fortsätta att blomma! Så fint nu på våren! Mina promenader denna veckan har varit härliga, har nästan kunnat se skillnad från dag till dag på träd och buskar! Dieten är väldigt lätt att hålla? För lätt tänker jag.... Trots allt jag nu läst om LCHF kan man inte annat än att vara skeptisk... . Hur i hela fridens namn kan man gå ner i vikt när man äter så mycket feta produkter? Det känns helt galet när fullfet-crème fraîchen, grädden och smöret åker i det mesta man lagar.... Men som sagt, det blir såååå gott, är ju en sucker för såser..... Men, kanske detta beror på den nyfunna motivationen, jag har inte känns mig sötsugen dessa dagar och inte känns behov att småäta, vilket jag ju gör annars.... har inte varit hungrig mellan målen och inte behövt mellanmål.... Har varken vägt eller mätt mig innan jag startade detta, kanske dumt, tar det i morgon, då jag hållt på i en vecka! Nu mat!c:-)

Inga kommentarer: