måndag 7 maj 2012

LCHF???

Kan det vara något tro? Tänker ge det ett försök iaf, måste göra något! Vet inte hur många rundor av viktnedgång jag försökt ge mig på nu, därför skäms jag nästan att berätta det.... Är väl ändå ingen som tror att jag lyckas..... Hur som helst.... Har inte ätit bröd, pasta, ris, mjöl m.m på tre dagar nu. Går bra, inget jag saknar än. Så måste allt godis o framförallt snacks bort! För gå ner i vikt måste jag! Har ju tre tjejer att tänka på! Solen skiner men det är kallt! Var är försommarvärmen? De stora tjejerna är på skolan/dagis o lillan sover. Jag latar mig en stund på soffan! Kanske det kan bli något av den här bloggen igen, även om jag "bara" har en läsare som jag vet om :-) Lite egenterapi med, att få skriva ner lite funderingar! Nu kaffe!

Inga kommentarer: