lördag 26 maj 2012

3 veckor och 1 dag!

Men nu börjar jag verkligen tvivla..... Jag äter som jag ska och jag är ute och går mycket men inte har jag väl gått ner något? Det känns inte så längre... ? Önskar nu att jag hade vägt mig dag 1..... Mätte ju mig för 2 veckor sen men vill inte ta fram måttbandet igen på minst två veckor..... Men jag kör på ändå! Tänker att det måste ske något snart, för trots mer fett så äter jag otroligt mycket nyttigare mat! Ingen pasta, inget bröd, inget ris och ingen potatis och istället massor av grönt! Och bortsett från den mörka chokladen, inget godis, ingen choklad och inga chips etc..... Plus då att jag rör på mig mycket mera!
Nog om detta ett tag!

Den senaste veckan har det äntligen varit sommar! Så skönt men vilken chock! :-)
Semesterkänslan infann sig direkt!
Maja däremot är inte så förtjust i värmen, hon blir slö och gnällig!

Barnen har premiär doppat sig i sjön och igår var Lovisa på sitt första disco!
Vi lockade hennes hår och hon fick sminka sig lite grann. Hon blev jättesöt (är hon ju iofs alltid :-)) och tyckte själv att hon blev superfin.
Hmm, förra fredagen tog hon hål i öronen och en vecka därpå sminkar hon sig för första gången...... min lilla tös.... Snart flyttar hon hemifrån ;-)

Två veckor kvar till skolavslutningen och tre veckor kvar till jobb. Men jag ser fram emot det, känner att detta kommer bli en toppensommar trots att jag jobbar!

Inga kommentarer: