onsdag 16 maj 2012

Detta är väl för lätt?

Hittade fram en topp/blus som varit för liten länge nu och idag..... Ja idag var den inte förliten längre. Trekvartsbyxorna jag hade på mig för två veckor sen var lite väl tighta då, idag..... Sitter helt ok! Kan det verkligen redan hänt så mycket? Är lite ledsen att jag inte vägt mig men det är ju iofs inte alltid vikten visar heller...... Mätte mig däremot i fredags, midja, mage, knä och hals. Men vill vänta några veckor innan jag mäter igen. Men det känns som det är för lätt..... Inget räknande, mätande eller vägande av mat. Behöver int handla hem en massa konstigt och behöver egentligen inte planera så längst i förväg heller..... Jag är inte hungrig och inte speciellt sugen på sött.... Innan kunde suget efter tex choklad vara nästan lika starkt som suget efter en cigarett när jag rökte.... Förstår och vet att jag inte ska ropa Hej riktigt än..... Men det känns bra det här!

Inga kommentarer: