måndag 15 december 2008

Måndag!


God morgon vänner!
Töserna busar i stora rummet och då tar jag mig en liten stund framför datorn så får vi se hur länge jag "får" sitta här! Idag är jag ledig men har möte på jobbet 14-16. Efter mötet liftar jag med en jobbarkompis till stan för att sedan gå till Maxi och handla all julmat + allt som behövs till kalaset! Min goa' mamma kommer hit och passar tjejerna!

Ser fram emot denna veckan, trots operationen. Hoppas det blir sista gången nu! Trött på det!
Tjejerna får gå till dagis på onsdag, då operationen är och även på torsdagen till 13.30, så får jag hämta mig lite! Sen på fredag, när jag fyller år hoppas jag att jag är på benen, för då vill jag ta in granen *ler* Hade gärna satt in den redan nu men då finns väl inte ett barr kvar på julafton. Och plastgran vill jag inte ha... Undrar om granen får stå orörd.... Litar inte riktigt på Molly *S*

kram
Ett "gammalt" kort på tjejerna som är taget i januari, men de är sig ganska lika!

1 kommentar:

Ida sa...

haha våran plast gran står inte jätte tryggt i finrummet utan där plockas kulor ner hela dagen till kvällens slut av lilla wilma. Pilla på allt!