tisdag 31 mars 2009

Nu är det vår!

Ja, nu är det vår!
Vet ni hur jag vet det?
Jo, Lovisa kom just in med en liten bukett blommor till mig! Ett litet gäng med gula krokusar!
Så glad jag blev! Nu finns det inte en enda kvar i rabatten men vad gör väl det?

Så glad man blir i kroppen av solsken och att det är varmare! Så härligt!

Solen har gjort att jag blivit på "inredningshumör". Har beställt nya gardiner till köket och har hängt upp spetsgardiner i storarummet. Spetsgardiner som i många år hängt i uthuset... hade du frågat mig för ngra år sen hade jag nog aldrig trott att jag skulle börja gilla gammal spets men jo, jo! Spets gardiner o dukar vill jag ha överallt nu *S* Har köpt påskliljor i kruka till köket, tre stycken men vill ha fler till storarummet! Känns så vårfräscht! Så hoppas vi att T kommer med en tulpanbukett ngn dag (ska räkna ut oddsen på det bara, 1:10000 kanske? *Molly ligger o vilar nu och när hon har vaknat ska vi till Ulle, så våra barn får leka lite. Så ska vi kolla deras kattunge som är en vecka gammal. Molly fullständigt älskar katter så ska bli kul att se hur hon reagerar! Ska även hämta Lingon & Blåbär kläderna!
På tisdag em ska jag o Ulle ta en sväng till Ullared! Ser jag mkt fram emot! Lovisa behöver massor med nya vårkläder och jag skulle gärna hitta en vårjacka till mig själv!

kram!

Inga kommentarer: