söndag 11 januari 2009

Åskväder....

Oj, oj, skäms nästan lite men har vaknat på fel sida idag... Är på uruselt humör och har inget tålamod alls. Vet inte varför, har satt mig här för att lugna ner mig lite... Har inte druckit kaffe innan nu, får se om det hjälper...
Vet inte än hur dagen kommer att se, vi har inga planer. Lillebror Emil kommer hem ikväll men får nog träffa honom imorgon tror jag.

Igår var jag och Emelie hos Laura. Fick fina lösnaglar, tip, gele, uvlampa m.m. Proffsigt gjort och de ser riktiga ut. Ser däremot inte ut som mina naglar, för jag har ju aldrig långa. Lite för långa blev de allt, filade ner dom ngra mm igår kväll men behöver nog fila lite till, för långa för att jobba med. Men de är väldigt fina och jag känner mig så fin o feminin! *ler* Ska ju börja öva att ha långa naglar, så det känns naturligt när vi gifter oss. Då vill jag ha långa fina naglar och Laura ska få sätta stenar m.m! Ska ringa sömmerskan idag med, har skjutit lite på det för jag blev besviken sist men måste ju ta tag i det!

Ngra tips på hur man får bort det dåliga humöret? Kliar i hela kroppen. Stackars familjen.... men som sagt, jag har "gömt" mig här en stund.....

Nu kommer mina busar ner, ska försöka vara snäll nu! ;-)

Kram

Inga kommentarer: