söndag 17 maj 2009

Grattis Norge!

Det var många år sen jag var nöjd med vinnaren i ESC. Men i år är jag det! Så söt och charmig han är, norrmannnen Alexander Rybak! Annorlunda låt, väl värd att vinna! Dessutom har han skrivit text och musik och musik själv. Lite häftigt tycker jag. Inte som här men 4-5 "big-shots" som tråcklar ihop en schlager... Synd om våran Malena, 21 plats tror jag jag läste.... men så är det. Är för övrigt nöjd med hela programmet, tyckte låtarna över lag var mkt bättre än de varit på många, många år!

Idag vet jag inte vad som händer... Tommy fortsätter nog med altanen!

kram

1 kommentar:

Ida sa...

Ohja Sara :) Vi kvinnor får ha gravidhullet kvar. för hur jäkla hårt o mycket man tränar o gör 100 stups om dagen så har man fasen kvar det övergivna skinner fårn sina graviditeter.Och man orkar ju inte lägga pengarna på en opration när man har hus som man kan göra fint ;) Sant så sant Sara. hade bra kram