fredag 29 maj 2009

1 vecka kvar!

Ja, nu är man nervös, det går ju inte att förneka!
Bröllopet har ju hela tiden varit så långt borta... Det är det inte längre! 1 vecka kvar nu.... Alldeles strax ska jag och Lovisa till frisören. Jag ska klippa topparna och slinga, plocka ögonbrynen och färga dem. Lovisa ska få riktig klippning för första gången! Hon tycker detta ska bli jätteroligt så hoppas hon sitter still för Titti!
Imorgon ska vi till kyrkan kl 11.00 och öva! Nervös inför det med, kommer nog fälla en tår eller flera då med...
Annars är det nog så att allt har fallit på plats nu. Mycket inbokat nästa vecka men vi har allt under kontroll! Tror jag *ler*
Vi pratade ju om att vi skulle ha ett litet bröllop och bara bjuda de närmsta. Vi har bara bjudit de närmsta tycker ni men något litet bröllop blir det ju kanske inte *S* 92st tror jag min kära mor räknade det till! Ser så otroligt mycket fram emot denna stora dag!

Om en vecka heter jag Sara Thuresson!

kram

Inga kommentarer: