söndag 31 januari 2010

Bakdag!

Har funderat en stund på vad vi ska göra idag, jag och mina små troll... Eftersom det visade sig vara -19 när vi gick upp har jag ingen lust att ge mig ut någonstans med tjejerna idag. Så alldeles för 5 minuter sen kom jag på att det får bli en bakdag idag! Lovisa blev jublande glad och vill baka "Berit-kakor" (hallongrottor, som min mormor Berit brukar baka). Jag hoppas även på bröd och bullar!

Vi får väl se lite senare hur mycket vi klarar av!

Ska även städa lite (som vaaaanligt) men vill ju att det ska vara tjusigt här hemma när karln i huset kommer hem inatt! :-)

Nu ska jag sätta igång! Återkommer med en newsflash ikväll, så får vi se vad som hänt!

häpp

Det blev inte riktigt som jag tänkt men heller inte helt illa. Nu finns det gott om hallongrottor och frallor i frysen men inga bullar, de tar vi nog och bakar imorgon! :-)

Inga kommentarer: