onsdag 29 april 2009

Mitt i veckan igen!

Dagarna bara försvinner!
Jobbar i em men ska snart gå ut i trädgården en stund med tjejerna. Har massor att göra inne men kan bara inte låta tjejerna vara inne hela förmiddagen när det är så fint väder.
Imorgon är det skolan igen och efteråt ska jag gå på stan med Anette. Ska se om jag kan hitta små vita boleros till tjejerna, smink till mig till bröllopet och så behöver jag själv lite kläder. Ngra tunikor till jobbet kanske och nått att ha på sig en utekväll på stan om det närmar sig. Jag behöver sommarskor med. Ska bli kul med en liten shoppingrunda, alltid bra för det inre välbefinnandet *S*

Fick ytterligare ett vykort igår, nummer fem i ordningen... Nervöst och spännande!

Igår köpte Tommy plintarna till altanen. 10st, 60kg styck som han konkande på... Tur att man har en stark karl! Det går framåt och jag lääängtar så till den blir klar!

Fika dags! Det blir saft och pepparkakor(!?!) som Lovisa inhandlade härom dan'!

kram

Inga kommentarer: