lördag 15 november 2008

Ikea!

Så härligt för själen! Idag åker jag o Lovisa med min mor & far till Ikea! Ska bli mkt trevligt! Ikea är alltid lika skoj! Ska egentligen inte handla så mkt men man vet ju hur det brukar bli! Hoppas hitta lite julklappar med!
Skönt att vara ledig i helgen! Har varit mkt på jobbet denna veckan, låt oss säga att stämningen i våran personalgrupp inte är så god... mer vill jag inte säga här! Skönt som sagt, därför att det är helg och att man inte behöver tänka på jobbet!
Vill även kolla adventspynt! Längtar så till första advent nu! Vill ha upp alla ljusstakar m.m. och göra det riktigt mysigt! Vill även ta en hel dag till att baka, vill fixa lussebullar, pepparkakor, pepparkakshus, julgodis m.m.. Tror ni jag kommer hinna allt detta med två små vilda tjejer i huset? Jag hoppas på detta iaf!
Dags att fixa håret, sen är det Ikea som gäller!

kram

Inga kommentarer: